17 March, 2014

Mood bekerja di hari Isnin

Salam...

Sape yg bekerja harini sila angkat badan sket pastu duduk balik?? muahahaha.. mesti korang lemau jer kan harini.. dah tau dah.. hihi.

Aku bukan tak semangat ni tapi kan.... tapi anak aku tu ha tak sehat pulak.. tu yg buat lagi rase mcm nak duk rumah jaga adam je.. kesian dia.. mlm td bdn panas sket dengan selsema la campur cirit birit sket hari sebelum tu. cirit birit dah okay tapi montotnye melecet plak. aku sapu krim aloe vera Hurixs yg beli kat farmasi dulu. Krim tu nampak berkesan. setiap kali melecet mesti aku sapu krim tu.

Harap2 adam cepat baik la. pg td pun daddy yg anta g umah babysitter. tak nangis katanya. cuba aku yg anta mau drama pagi2 kat umah 'ibu' tu.. adam panggil babysitter dia 'ibu'. hehe. kalau dah dua hari cuti memang tak nak la dia g umah ibu..

Hurrmmm... mohon semangat la pagi2 cmni. tambah hujan plak. sejukkkk wehh.. tido pun sodapp nih.. kekeke..

Dah jum buat keje..



p/s : ape yg korang buat utk naikkan semangat keje mcm hari Isnin cmni??


No comments:

Post a Comment