Monday, March 17, 2014

Mood bekerja di hari Isnin

Salam...

Sape yang bekerja harini sila bangun pastu duduk balik?? muahahaha.. mesti korang lemau jer kan harini.. dah tau dah.. hihi.

Aku bukan tak semangat ni tapi kan.... tapi anak aku tu ha tak sehat pulak.. tu yang buat lagi rase mcm nak duk rumah jaga adam je.. kesian dia..

Malam tadi badan panas sket dengan selsema la campur cirit birit sket hari sebelum tu. cirit birit dah okay tapi montotnye melecet pulakkk. aku sapu krim aloe vera Hurix yang beli kat farmasi dulu. Krim tu nampak berkesan. setiap kali melecet mesti aku sapu krim tu.

Harap2 adam cepat baik la. pagi tadi pun daddy yang anta rumah babysitter. tak nangis katanya. cuba aku yang anta mau drama pagi2 kat umah 'ibu' tu.. adam panggil babysitter dia 'ibu'. hehe.
kalau dah dua hari cuti memang tak nak la dia gi umah ibu..

Hurrmmm... mohon semangat la pagi2 camni. tambah hujan pulak. sejukkkk wehh.. tido pun sodapp nih.. kekeke..

Dah jum buat keje..


p/s : ape yg korang buat untuk naikkan semangat keje hari Isnin camni??


No comments:

Post a Comment