2014-04-23

Nyanyuk ke??

Hai.


Baru2 ni ckp dengan asben, lebih kurang mcm membebel la cite itu ini hal duniawi yg tak sudah.. haha



Aku : Nak cite ni.. takleh nak pendam2 nanti meletop..

Asben : Cite jerla.. (mode malas nak layan).. lagipon tengah drive ni.. bole dengar je..

Aku : Dah kenapa la ada sorg akak ni asyikkkk laa dok cite ulang cite yang sama..bukan berkali tp dah          berpuluh kali cite yang sama.. nyanyuk ke akak tu.. tp cam muda lg xdela tahap dah tua sangat.. dia lupa ke yang sebelum ni dia dah penah cite benda yang sama.. adehh tak larat nak dengar tau..

Asben : Tak payah ckp org, ayg pon sama.

Aku : Gulp.. (kecik ati tau)


Dalam hati ''ada ke aku penah cite benda yang sama eh?? ntah.. nyanyuk jugak agaknye..




No comments:

Post a Comment