2014-05-21

Perkara paling aku fobia...

Hai.


Dulu dulu aku tak pernah ada penyakit fobia yang melampau.. sejak dah ada anak ni tetiba lekat satu penyakit.. 

ape tau penyakit tu..
*

*

*

*

*

Potong rambut Adam..

Hahaha.. ni memang fobia bagi aku..sebab ape? sebab aku tak menahan nengok si Adam nangis melampau bila aku bawak gi potong rambut kat kedai..

Siyes hati aku tak menahan.. sekali dengan aku menangis.. haha..

Masa ni first time potong rambut.. kat kedai mamak je..

Nasib baik daddy ada tolong pegang Adam

Mamak ni memang cepat betol buat keje.. zap zap zap..zasss terus siap.. Tapi jambul kat depan memang tak sempat la nak potong.. biar je.. haha.. 

Rambut Adam memang cepat panjang tapi rambut dia bukan jenis lebat.. panjang nipis nipis gitu haa... ikut rambut daddy la ni.. jarang jarang tapi panjang.. 

Kali kedua potong rambut aku bagi babysitter je yang potong.. tak sanggup aku.. Adam kalau dengan babysitter dia behave sket.. duk diam je tak nangis.. kontrol macho gitu.. hehe..



Budak kontrol macho...

Lawak sangat potong rambut stail gitu.. Adam kan banyak rambut halus kat depan tu yang bila potong jadi gitu.. tarah sket sket sampai licin kat depan.. dah macam Abu Bakar Elah.. haha..

Takpe lah janji kemas.. kepala dah tak berpeluh lagi..


Tak lama lepas tu panjang balik rambutnya..

Tengok TV pun muka serius

Time kontrol macho okay la kan.. cuba tengok time bangun tido..


Ha amik. anak sape la ni..


Hilang ke'machoan'.. haha..







Keep calm and SMILE!

2 comments:

  1. anak saya...setahun skali atau 2 kali jer potong rambut..sebab rambut nya tak ada sangat..heheh..tapi sama gak..menanges macam hapa.. tapi nak potong sendiri memang lagi lah tak gheti kan,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. bole jimat tu..hehe.. tapi part menangis tu yg tak tahan..

      Delete