Tuesday, May 15, 2018

Prison Break di Fox Crime TV


Selalu bosan je takde citer best malam2 aku nak layan. Aku bukan jenis layan drama me-layu balik2 kisah cinta, kisah keje ofis besar anak tan sri. Eh bosan ler. Tengok pun aku boleh tertido. Suka lagi tengok citer adventure yang ada action2 bagi segar bijik mata aku ni. 

This week dah episod ke-5 tak silap. Seingat aku macam pernah tengok Prison Break ni dah download dulu tapi separuh jalan kot. Tahun lepas punye 2017. Takpe kali ni tengok lagi kat Fox Crime TV hari Khamis pukul 10.30 malam. Hanya di Unifi TV. Kehkeh. 

Jangan sape kacau mak nak layan tv. Bukan selalu mak layan citer malam2 ni. Kalau takde citer best dah lama mak tido mengeruh mimpi sampai ke bulan dah. Haha. 




Si Sara, ex Scofield. Yang penting Scofield hidup lagi. 

1 comment:

  1. suka jugak ni dulu follow rapat hehe skrng follow jauh2 sket. sesekali tengok =D

    ReplyDelete