Wednesday, September 19, 2018

KDrama - Familiar Wife


Familiar wife. Nampak tak sebelah kiri dan kanan tu orang yang sama tapi watak berbeza. 


Sape yang buat skrip drama ni memang betul2 memahami kehidupan manusia biasa.
Sedih dan penuh perasaan aku tengok cite ni.

Aku start tengok betul2 dah episod 6.
Hasben yang beria suh tengok.
Dia terlayan tv masa aku tengah masak kat dapur.
Dok terjerit jerit panggil suh tengok tapi takde masa yang sesuai.
Malam2 memang nampak tilam dan bantal dah.
Tak kuasa nak layan cite tv.

Jenis aku kalau layan cite tv memang nak kualiti masa.
Kalau terkejar kejar nak buat tu nak buat ni memang aku bolayan je tv tu.
Pandang sebelah mata je mampu.

Drama ni kategori romantic fantasy.
Cha Joo Hyuk (lakonan Ji Sung) bekerja di sebuah bank dan telah berkahwin dengan Seo Woo Jin (lakonan Han Ji Min) selama 5 tahun. Diorang ada 2 orang anak kecik. 

Joo Hyuk buat keputusan yang memberi kesan kepada hidupnya dan orang-orang di sekeliling dengan cara yang tidak dijangka. 
Tiba-tiba, kehidupan dia dengan Woo Jin dan orang sekeliling hilang dan dia menjalani kehidupan yang sangat berbeza. 

Cintanya yang pertama, Lee Hee Won (lakonan Kang Han Na) menjadi faktor kehidupan baru? 
Dan mungkinkah Joo Hyuk dapatkan kembali kehidupan lama?

Aku tengok drama ni kat TVN HD HyppTV. Hari Khamis dan Jumaat pukul 9.45pm. 

Yang pastinya cerita ni memang tak bosan. Korang mesti tengok! 

No comments:

Post a Comment