Mengidam : puding kastad koktel


Penat sangat bila berjalan cari bahan2 untuk buat puding koktel ni. Dari lepas raya haritu teringin nak makan.

Time bulan puasa mak mertua ada buat tapi sikit je. Tak puas makan. Haha.. (Dasar pelantak memang ler tak cukup) so nak buat sendiri lagi puas makan. Boleh la makan banyak2 kan. Hehe..


Tapi yang geramnye bahan tak cukup pulak. Tepung kastad and fruit koktel sold out kt Tesco tadi..Adoi..Tension la camni. Tak tau nak cari kat mana lagi. Esok jela sambung cari lagi bahan. Jalan satu Tesco cari barang dapur pon da termengah2.


Apela nasib badan. Dugaan betol bila mengidam ni. Tapi puas hati harini dapat beli wardrobe baby. Memang dapat yang berkenan dihati.. Comelnye.. Rabu ni sampai..Tak sabar nak kemas2 barang baby.

Ok nak jugak tempek gambar puding koktel ni. Dapat tengok gambar dulu pun jadi la. Nanti dah siap baru letak gambar betol..hehe..


Kenapa la sedap sangat gambar ni....

No comments:

Post a Comment