Posts

Showing posts from March, 2017

#JJCM Medan Ikan Bakar Sabak Awor

Image
Aku tengah menggila makan seafood sekarang ni. Dah ayam kena ban, kena berpantang so seafood jela aku bedal. Entah kenapa seafood pulak yang ok kalau makan. Aku pun tak paham. Bila dah stop makan ayam, muka dah makin ok takde gatal2 lagi dah. Jerawat pun kurang tumbuh.

Bila berpantang ayam ni la boleh pulak keluar iklan McD ayam goreng krup krap tu. Haish menggiurkan betol!.Cooobaaan...

Antara udang dan sotong aku suka sotong lagi. Ni tengah taip pun kembang2 pipi aku menahan liur. Ko ada sampai gitu. Haha..

Teringat makan sotong goreng tepung paling sedap setakat ni la - Medan Ikan Bakar Sabak Awor. Dekat dah dengan kampung mertua tapi selalu balik tak sempat pun singgah. Tambah pulak mak mertua masak sedap buat apa nak makan luar lagi kan.


Sabtu malam 20 Feb 2016, memang plan nak makan sotong goreng tepung di Wak Jos Sabak Awor. Hasben pernah makan situ dulu dengan kawan2 dia dan dia cakap sotong tepung paling sedap. So this time kebetulan balik Parit Jawa (kampung mertua) then ada…