Wednesday, April 23, 2014

Nyanyuk ke??

Hai.

Baru2 ni cakap dengan hasben, lebih kurang macam membebel la cite itu ini hal duniawi yang tak sudah.. haha

Aku : Nak cite ni.. takleh nak pendam2 nanti meletop..

Hasben : Cite jerla.. (mode malas nak layan).. lagipon tengah drive ni.. bole dengar je..

Aku : Dah kenapa la ada sorang akak ni asyikkkk laa dok cite ulang cite yang sama..bukan berkali tapi dah berpuluh kali cite yang sama.. nyanyuk ke akak tu.. tapi cam muda lagi takdela tahap dah tua sangat.. dia lupa ke yang sebelum ni dia dah penah cite benda yang sama.. adehh tak larat nak dengar tau..

Hasben : Tak payah cakap orang, ayang pon sama.

Aku : Gulp.. (kecik hati tau)

Dalam hati aku ''ada ke aku penah cite benda yang sama eh?? ntah.. nyanyuk jugak agaknye.."




No comments:

Post a Comment