Monday, August 6, 2018

Tak suka ko blah.

Tak paham la aku orang jenis ni.
Tak suka apa yang aku post, kau boleh hide je post aku atau lagi senang kau block je.
Kau yang request friend dengan aku pastu nak sakit hati pulak.

Hidup aku takde masa nak pikir hal orang macam ni.
Ini dah sakit hati depan2 aku pegi cakap apa yang dia tak suka.
Memang setepek la aku sound balik.

"Amboi sikit2 nak tunjuk.. Sikit2 nak bagitau pasal rumah baru."

"Lerrr, yang kau sakit hati kenapa. Tu kan FB aku, suka hati aku nak post ape. Ko tak suka ko hide la. Lagi baik ko block je. "

"Alah cakap sikit nak terasa. "

"Eh, HELLOOO.. Sape yang terasa skarang ni. Aku ke kau? Tetiba nak perli aku pulak. "

Aku tengok ada je lagi friend dengan aku.

Hishh tak paham betol la. Tu kadang aku malas nak campur nak bergaul rapat dengan orang.
Bila dah rapat mula lah nak pijak kepala kita. Kawan pun ada batasnya jugak.
Kau ingat semua orang boleh terima cara kau. Hormat la sikit. Takde adab betol.

Haritu sekali dia terserempak dengan aku masa nak balik keje kat stesen LRT.
Masuk dalam tren sama2 jadi tersembang jelah. Dia tanya aku rumah kat mana.
Then aku cerita la kat area situ. Kau tahu ape dia cakap...

"Ohhh.. dekat flat-flat buruk tu ke?".. 

Memang hanat betul la.
Nampak dia punya sakit hati dengan aku sampai cakap kurang ajar macam tu.
Aku react macam biasa je. 

Depan kita konon nak berkawan la. Tapi dalam masa yang sama nak menyakitkan hati.
Baik tak payah ada kawan macam ni la.

No comments:

Post a Comment